Point of no return

2 oktober 2021 - Nieuw Milligen, Nederland

Vandaag via kastelenroute een nieuwe provincie in. We zijn afgezakt naar Gelderland dus, van Almen naar Nieuw Millingen, 73,8 km met windkracht 3. Uiteraard ZW :>)

Het point of no return was in de vroege luchtvaart een beslissing waard. Als je besloot door te vliegen, weer en wind afwegend, moest je ook door: je had dan niet meer genoeg benzine om terug te gaan. Voor ons, al fietsend, is dat natuurlijk niet aan de orde maar toch hebben wij ook een symbolische grens overschreden vandaag. We zijn over de helft!

En we waren vandaag als eersten bij het pontje naar Nieuw Millingen. Beetje trots natuurlijk, maar daar hebben we het niet om gedaan. We fietsten gewoon  lekker. Het is wel zo, hoorden we vandaag, dat mensen elkaar vragen: zijn de meisjes al langs? :>). We wachten nu in bus op transfer naar hotel, gelukkig laatste keer, vanaf nu gewoon van hotel naar hotel. En daar komt oud-collega Toon een hapje met mij mee eten, gezellig!

Helaas pakt systeem niet alle foto's, zal vanavond weer even proberen!

1. Berthy:
    2 oktober 2021
    Wat heerlijk 'de meisjes'.
    Lekker vlot en complimenteus. Goeie geuzennaam voor moeders 🥰
  2. Hanneke Blom:
    2 oktober 2021
    Houden we erin?
  3. Hantzen:
    😘 😘
  4. Hanneke Blom:
    3 oktober 2021
    We gaan op pad, select gezelschap vandaag. Merendeel slaat deze regendag over...
  5. Adrie:
    3 oktober 2021
    Over de helft Hanneke! Super!

En mocht het 'ergens' toch even zwaar worden, denk dan aan Winston Churchill:

Success is not final
    Failure is not fatal
    It is the courage to continue, that counts!

Veel plezier en energie gewenst op de tweede helft van jullie Pieterpad tour!
  6. Hanneke Blom:
    3 oktober 2021
    Zeker vandaag nodig, dankjewel Adrie!
    PS Winston C zei veel memorabele dingen en volgens mij hoort hier ook bij" if you're going through hell, keep going". Doorfietsen dus...