The final countdown

6 oktober 2021 - Maastricht, Nederland

We zouden Maastricht al hebben kunnen ruiken als het niet zo hard zou waaien; het bereiken van het eindpunt moest verdiend worden! Wat werkten de weergoden ons tegen vanochtend: windkracht 5 en regen! Maar... we kwamen, zagen en overwonnen! Het was nog 33 km naar de top van de St. Pietersberg en die kom je hoe dan ook ploeterend en stoempend door.

WE DID IT!

Alles opgeteld fietsten we 566 km in 8 dagen; wij zijn met zijn allen trots  op elkaar en op onszelf!

En wat het mij persoonlijk brengt? Dat zal duidelijk worden als ik weer thuis ben en alle binnen- en doorwaaiende gedachten verzameld heb. Wellicht levert dat een nieuwe blog op:>)

1. Barbara Postma-van der Meer:
    6 oktober 2021
    Powerrrrgirl: goed gedaan, Hanneke. Afzien, doorzetten en genieten. En ook nog even genieten van mijn mooie geboortestad.(Ik heb op die Pietersberg nog pony gereden.)
  2. Hanneke Blom:
    6 oktober 2021
    En dat was het Barbara en dan is het mooi eindigen in Maastricht. Blijft heerlijke stad, ondanks de kasseien:>) heg geen manege gezien bij de berg, wel een brasserie...
  3. Hantzen:
    Trots!
  4. Hanneke Blom:
    😍😍😍
  5. Johan:
    6 oktober 2021
    „Afzien, doorzetten en genieten“. Zo is‘t krèk. Goed gedaan, Hanneke!
  6. Hanneke Blom:
    6 oktober 2021
    Schoonzus had het goed verwoord! Ben ook wel trots, weer zat niet mee op sommige dagen, maar dat zullen jullie destijds ook gehad hebben neem ik aan?
  7. Adrie:
    7 oktober 2021
    De laatste voor nu Hanneke ( en ik hoop nog veel avonturen van jou te mogen volgen):
    Dromen worden werkelijkheden voor hen die sterk genoeg zijn om erin te geloven!

Inderdaad: you did it!

Nu in de after modus: van inspanning naar ontspanning.

Meer dan trots op jou!
  8. Hanneke Blom:
    8 oktober 2021
    Dankjewel Adrie, ik ben ook trots op mezelf! Er volgen onherroepelijk nieuwe avonturen, die slingers moeten opgehangen!
  9. Marianne Peters:
    8 oktober 2021
    Wat een kanjer ben je, lieve Hanneke! Diep ontzag.
    De regen en de wind - preciés in deze periode (!) - kwadrateerden de uitdaging, gok ik.
    Gefeliciteerd met je Ausdauer je geweldige resultaat.
    Een opgetogen groet van Marianne & John.
  10. Hanneke Blom:
    8 oktober 2021
    Hartelijk dank Marianne en John, maar eerlijk gezegd: de conditie was goed en dan ga je voor elke etappe en zo was de uitdaging zeker groter!
  11. Roanald van der Stroom:
    26 oktober 2021
    Hanneke, een wat verlate reactie weliswaar. Ik twijfel geen moment aan dat je dit niet zou kunnen. Je bent een echte doorzetter. Laat zich niet van de wijs brengen. Zelfs niet dor de weergoden, die regelmatig zijn aangesproken in je blog. Leuk geschreven trouwens.
    op naar Nepal. killing the mountains.